miercuri, 16 mai 2012

vrabie sau privighetoare

dimineaţa la şase, deschizi termopanul să iasă liniştea stătută a nopţii şi să intre zgomotul dimineţii.
ai zice că e o competiţie între vrăbiile autohtone şi privighetori, dar nu e. adică aşa cred eu.
eu nu cred că privighetoarea ştie că trilul ei e mai frumos decât ciripitul vrabiei.
de fapt, ea habar n-are că oamenii i-au dat un rol într-o fabulă, să-l facă de râs pe măgar.
de fapt, veselia gregară a vrăbiilor e stenică. arta nu e întotdeauna.

4 comentarii:

  1. Azi m-am trezit in zgomot de pikamer :( .....nu tu vrabii, nu tu privighetori, fugisera toate cand au auzit cum "canta" monstrul......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu aud la job flexuri tăind gresie şi faianţă.
      fiecare cu ghinionul lui!

      Ștergere
  2. Decat bubuitul decibelilor cu manele si al peretilor pusi la pamant ,mai bine gregaritatea vrabiilor.Altii s-ar arunca peste termopane ca sa le asculte.Ce, acu nu-ti mai plac? Dupa ce le-ai creat habitat pe cinste,le-ai dat mancare,le-ai facut personaje de cate ori ai avut ocazia -chiar si azi-uite ca te-ai suparat pe ele.Ploaia e divina!M M

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da'nu sunt supărat deloc pe vrabii, nici pe privighetori! şi ploaia îmi place, mm(?)!

      Ștergere