marți, 8 martie 2011

una-alta

în fine, sper că am supravieţuit gripei sau ce-o fi fost pt că nu tuşeam, nu-mi curgea nasul, decât că aveam nişte frisoane teribile imediat ce ieşeam din cîrpe, uneori aveam temperatură şi mă durea vag capul. ieri am avut cea mai proastă zi, şi tocmai ieri mi-am dat seama că nişte elevi îmi citesc blogul şi se hlizesc precum s-ar uita pe gaura cheii în dormitorul părinţilor.
e multă nevoie de educaţie în ţara asta, dar lehamitea care îi stăpâneşte pe români îi împiedică s-o acumuleze.

astăzi în supermarket am urmărit gesturi care să-mi dea o idee cum stăm:
am văzut un individ care-şi punea ciuperci în pungă fără să observe că-i mai pică şi pe jos
a trecut pe urmă altcineva care a ridicat ciupercile şi le-a pus la locul lor, ceea ce mi-a dat speranţe
apoi m-am gândit că următorul cumpărător le va pune în punga lui, fără să le cunoască scurta aventură terestră, microbiană
şi n-am putut să trag nicio concluzie

am cumpărat de 8 martie bere, arahide şi îngheţată pt doamna, iar pt domnul nimic
cu ocazia asta zic la mulţi ani! tuturor cititoarelor acestui blog, oriunde s-ar afla

p.s. mă gândesc să schimb numele blogului, dar nu ştiu ce se va întâmpla cu linkurile

Un comentariu:

  1. o primavara frumoasa si ganduri mai putin triste...exista si motive sa zambim...
    am zis eu ca privesti mai mult in jos :)

    RăspundețiȘtergere