sâmbătă, 29 ianuarie 2011

virus

ieri m-am simţit rău chiar de dimineaţă, m-am dus la şcoală totuşi, lumea calcula medii, aduna absenţe, eu n-aveam nimic de făcut. în plus, mă simţeam din ce în ce mai rău, şi de când cu criza diabetică de la sighişoara, stările astea aduc cu ele ceva neliniştitor.
poate nu e decât o gripă, dar nici în gripe nu poţi să mai ai încredere: e gripă porcină, e gripa aviară, e vaca nebună?
la ţară, în copilărie răceam destul de des iarna. făceam temperatură, aveam frisoane, dar mie îmi plăcea căci astea îmi dădeau un fel de desprindere din lume, de imponderabilitate, iar creierul halucina. mama îmi făcea frecţie cu gaz dacă nu avea spirt medicinal, îmi înroşea pielea pe spate şi pe burtă şi atâta atenţie îmi făcea plăcere. mă învelea cu plapuma peste tot, îmi mai lăsa doar loc pentru aer. transpiram fleaşcă şi dimineaţa eram ca nou.
acum  mi-am făcut frecţie cu aloe, am luat paracetamol sinus, am băut ceaiuri şi am stat în cârpe să-mi treacă. creierul o luase razna, personajele din poveşti rurale colcăiau, pierdusem controlul.
acum, de dimineaţă, e mai bine dar nu binele de altădată. dar n-am avut chef să mă întorc la poveşti.

6 comentarii: