luni, 13 decembrie 2010

ziua lui denis

doamna psiholog care vine la fiecare început de an şcolar să ne cerceteze la etaj  - la bibilică, dacă vreţi! - ne-a văzut probabil fără chef în toamna asta şi s-a gândit să ne binedispună,  să ne antreneze cu un banc.
ştie cineva un banc nou cu bulă? ne-a întrebat.
nimeni n-a ştiut.
no problem, ne-a liniştit dumneaei. m-aşteptam să nu ştiţi. pentru că bulă nu mai e, din păcate. sau din fericire, nu ştiu. acum e denis!
am ieşit în stradă şi am constatat că poliţia îmi ridicase maşina pentru parcare în loc nepermis.
aşa am aflat că poţi parca unde vrei, pe trecere de pietoni, în intersecţie etc. dar nu în locurile nepermise de poliţie şi de primărie. locuri pe care trebuie să le ştii, şi le afli doar păţind-o o dată, altfel n-au niciun marcaj special.
m-a costat 250 ron informaţia.
nasol pe vremea lui denis, dacă astea sunt semnele  lui.

astăzi denis a lovit din nou. o zi mohorâtă, după ore de curs, cu şedinţe fără sfârşit. şi asta după o dimineaţă cu lichidul  îngheţat şi în consecinţă cu fiesta mea oarbă ca o cârtiţă din cauza florilor de gheaţă de pe parbriz, tocmai când mă grăbeam.  şi asta după o noapte de urmărit finala campionatului uk de snooker pierdută lamentabil de mark williams pe care, ce sa fac, îl simpatizez, ţin cu el.
n-aveam ce face?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu