joi, 2 decembrie 2010

flower-power


zăpadă: o pânză subţire. 

dacă treci printre blocuri
dacă pantofii tăi lasă urme
aş putea să le văd
dimineaţa când iau pâine din colţ.
sunt un înger sunt ca un înger pot să te văd
dar nu pot să fac nimic pentru tine.

te văd pe străzi
şi simt aerul tău nepăsător dar degeaba.
acum e iarnă şi ninge la greu şi orice siluetă
poate eşti tu. sufăr pentru toate siluetele care dispar la colţuri.
poate bate vântul şi nu auzi strigătul meu
eu te văd iar tu te uiţi spre mine şi nu mă vezi
nu mă auzi iar eu te aud foarte bine
şi asta nu-mi foloseşte la nimic.

aş vrea să pun o capcană
ca pentru o sălbăticiune de pe discovery.
o să pun pantalonii ăia evazaţi maro
pe care i-am sfâşiat în gardul viu de la mitropolie
ştii tu în ce noapte. şi mocasinii ăia cu franjuri la glezne.
şi cămăşile înflorate cu guler mare rotunjit.
cât am bătut gangurile bucureştiului după mocasinii ăia
şi căminele studenţeşti după super riffle de la arabi.
dar poate vrei pe negru. sunt pantalonii ăia din stofă groasă
şi cămăşile negre cu guler ascuţit tighelite cu alb
sunt pantalonii de prelată kaki
indestructibili
din material pentru camioanele militare strânşi pe picior
şi cămăşile uni cambrate.
scurtele de iarnă viu colorate
una vişinie pentru meciurile cu rapid
una cu multe buzunare  bleumarin.
am căutat de multe ori prin buzunare
am găsit fel de fel de prostioare
hârtiuţe scrise din care n-am înţeles nimic.
am găsit scrisori şi bileţele de dragoste
şi nu mi-am adus aminte nimic

3 comentarii:

  1. Poate buzunarele tale au fost mereu pline cu aroma de fulgi de zapada, cu mii de bucatele din diamantul soarelui ce-ti incalzeau dantela delicata a sufletului tanar din buzunarele colorate, cu globuri de zapada in care innotau petale de sperante...

    RăspundețiȘtergere
  2. "te văd pe străzi
    şi simt aerul tău nepăsător dar degeaba.
    acum e iarnă şi ninge la greu şi orice siluetă"...


    bucuros de (re)intalnire
    voi reveni aici

    sal batrane

    RăspundețiȘtergere